Reklama nie powinna być przypadkowa
W firmie nic nie może być dziełem przypadku. Wszystkie działania powinny zostać zaplanowane, z uwzględnieniem ich możliwych konsekwencji. To naprawdę bardzo ważne. Z jakich względów? Podobne podejście pozwala na wybranie najlepszych ścieżek postępowania, jak również ocenienie, które z nią są w stanie przynieść najlepsze rezultaty. Podobnie jest, jeśli chodzi o działania reklamowe czy promocyjne. Reklama wymaga organizacji. Obecnie wiele osób decyduje się formy reklamy mobilnej, która stanowi ciekawe wyjście. Takim rozwiązaniem są między innymi różnego rodzaju , które dzięki możliwości transportowania, potrafią dotrzeć do szerokiego grona osób, a to w reklamie jest niezwykle ważne.
Marketing i kilka faktów z Wikipedii
Marketing ? proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość Kotler, Keller, 2011. Najkrótsza definicja marketingu brzmi ?zaspokajać potrzeby, osiągając zysk?. Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych, lecz przemyślana strategia i wynikająca z niej taktyka działania, dostosowane do docelowych odbiorców, oparte na wiedzy i badaniach, osadzone mocno w realiach rynkowych.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing
Reklama zewnętrzna (ang
Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem.
Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna